Chestionar pacienti

Stimate pacient/aparţinător,


Spitalul orasenesc Agnita realizează un sondaj de opinie în rândul pacienților internați/aparținătorilor cu privire la calitatea serviciilor oferite serviciilor oferite în cadrul unității. Acest demers se derulează periodic în cadrul spitalului nostru și are ca obiectiv îmbunătățirea comunicării cu pacienții/aparținătorii și creșterea calității serviciilor oferite.

Având în vedere calitatea dumneavoastră de pacient/aparținător, vă prezentăm în cele ce urmează o serie de drepturi și obligații ce vă revin conform legislației în vigoare, cu scopul de a vă informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoatră.

Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile referitoare la drepturile și obligațiile ce va revin în calitate de pacient sau de asigurat și să completați chestionarul. La externare, vă rugăm să depuneți chestionarul completat în urna special amenajată.

Modalitatea de răspuns este dea bifa, la fiecare întrebare, casuta care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din table reprezintă o  întrebare şi necesiun răspuns.  

    Nu trebuie sa va semnati, acest chestionar este anonim.

    Chestionarul se depune in casuta postala, atasata pe perete in  holul  de la compartimentul interne sauin holul de la camera de primire urgente.

Opiniile exprimate de dumneavoastră în cadrul chestionarului trebuie să se

refere doar la această internare.

Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers important!

Anexa nr 4 chestionar de feedback ( <- click pe link pentru chestionar)

 

Atenție!
– Opiniile exprimate de dvs. în cadrul chestionarului trebuie să se refere la experiența avută în cadrul unității sanitare.
– Nu completați acest chestionar dacă aveți mai puțin de 18 ani.
– Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare și necesită un răspuns.
– Informațiile pe care le furnizați sunt confidențiale.